O FIRMIE
Firma AKONTO Ewa Sobińska rozpoczęła działalność 3 listopada 1997 roku na podstawie wpisu do rejestru podmiotów uprawnionych do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych Ministerstwa Finansów. Ewa Sobińska uzyskała świadectwo kwalifikacyjne ministerstwa Finansów nr 4628/97. W dniu 2 września 2003 roku Ewa Sobińska została na podstawie decyzji nr 33/25/3/2003 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów wpisana na listę biegłych rewidentów pod nr 10025. Firma AKONTO Ewa Sobińska została w dniu 28 października 2003 r. na podstawie uchwały Krajowej Rady Biegłych Rewidentów nr 62/5/2003 roku wpisana na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych.
Od 1997 roku zajmujemy się zewnętrzną obsługą finansowo-księgową podmiotów gospodarczych, a od 2003 roku rozszerzyliśmy działalność o badanie sprawozdań finansowych i innych usług wykonywanych przez biegłego rewidenta.
Zasadą działania firmy jest dobór zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów. Najwyższą wagę przykładamy do budowania partnerskich relacji, które są podstawą efektywnej i owocnej współpracy w zakresie wykonywanych przez nas usług. Wspieramy naszych klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów z zakresu audytu, księgowości oraz wdrażaniu krajowych jak i Międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej. Pomagamy w szkoleniu kadr księgowych. Nasze działania kierują wysoką jakością usług, profesjonalizmem i doświadczeniem.
WSPÓŁPRACA
Przedstawiamy Państwu ofertę współpracy z firmą AKONTO Ewa Sobińska. Świadczymy usługi księgowe, kadrowo – płacowe, audytorskie, wyceny, ekspertyzy finansowo – księgowych, szkoleniowe i inne na najwyższym poziomie, w sposób kompleksowy, rzetelny i dyskretny. Każde zlecenie realizujemy z najwyższą starannością.
Dewizą naszej firmy jest jak najlepsze dostosowanie się do wymagań i życzeń Klienta, dlatego gwarantujemy Państwu:
- Profesjonalizm i wysoka jakość wykonywanych usług;
- Rzetelne wykonywanie powierzonych nam obowiązków;
- Bezpieczeństwo Klienta i jego danych przy wykonywaniu usług;
- Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań przy wykonywaniu usług;
- Maksymalne zaangażowanie zespołu w każde wykonywane zadanie;
- Elastyczne podejście do zasad współpracy;
- Komunikatywność i życzliwość we wzajemnych relacjach.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i gwarantujemy, że zaoszczędzimy Wasz cenny czas i sprostamy każdemu zleceniu. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą!
DOŚWIADCZENIE i JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG
Dzięki wieloletniej praktyce oraz zdobytym doświadczeniu i posiadanym kwalifikacjom w zakresie audytu, rachunkowości, finansów i prawa podatkowego, nasza firma może zagwarantować Państwu kompleksową obsługę firmy oraz najwyższy poziom świadczonych usług, dających gwarancję satysfakcji, bezpieczeństwa i profesjonalnej obsługi.
Cenimy rozwój zawodowy, doskonalenie swoich umiejętności, podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach zawodowych (obligatoryjnych) i innych tematycznych. Sami w ramach naszej działalności też prowadzimy szkolenia dotyczące różnych zagadnień z dziedziny rachunkowości i audytu.
Jesteśmy członkiem:
- Stowarzyszenia Księgowych w Polsce (SKwP)
- Krajowej Izby Biegłych Rewidentów (KIBR).
Posługujemy się nowoczesnymi i niezawodnymi narzędziami pracy. Korzystamy z najnowszej wersji oprogramowania SYMFONIA rekomendowanego przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, FINKA firmy TIK SOFT, program „PŁATNIK” – służący do elektronicznej obsługi dokumentacyjnej dla ZUS z wykorzystaniem bezpiecznego elektronicznego podpisu.
Naszym klientom, którzy dopiero rozpoczynają działalność oferujemy znaczące rabaty w trakcie początkowego okresu funkcjonowania firmy.
BEZPIECZEŃSTWO
Posiadamy, jako podmiot uprawniony do badania sprawozdań finansowych ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzoną działalnością w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A. nr 156/1401481/14007/0/1/2846. Ubezpieczenie takie gwarantuje naszym Klientom komfortową i bezpieczną współpracę.
INNOWACYJNOŚĆ
Potrzeby i wymagania naszych klientów są stawiane na pierwszym miejscu naszej działalności. Uruchomiliśmy rozwiązanie umożliwiające klientom podgląd „on-line” do swoich ksiąg na bieżąco, co pozwala na szybką komunikację, możliwość podejmowania decyzji na podstawie informacji z ksiąg rachunkowych i tworzenie indywidualnych raportów.
KORZYŚCI OUTSOURCINGU
Wykorzystanie firmy zewnętrznej do prowadzenia ksiąg rachunkowych i spraw kadrowo – płacowych zmniejsza koszty prowadzenia działalności. Jednostki nie mają problemów związanych z absencją i urlopami pracowników księgowości, zmniejszają koszty poprzez brak odpraw pracowniczych, szkoleń itp., zakupu oprogramowania księgowego, pozbywają się stresu związanego z kontrolami podatkowymi.